Dags för en bröllopsblogg då!

Nu tänker jag göra som såå många andra..
Starta en bröllopsblogg!
Kanske ska ta och berätta lite om vem tusan jag är.
Cecilia heter jag är förlovade med Ben.
Vi har varit tillsammans i över 5 år (6/9-2005) och vi har varit förlovade i snart 5 år (6/2-2006) också. Tillsammans har vi en dotter som heter Cassandra och hon är 4 år.
Vi bor i ett hus i pargas, Finland.

Nu kommer vi ta det "Stora" steget och gifta oss.
Bröllopet kommer stunda den 6/8-2011.
Har drömt om att gifta mig i såå många år och nu är det äntligen dags!

Tyvärr är kyrkan stängd, pågrund av renovering nästa år så vår vigsel cermoni kommer att ske i Qvidja kapell, det ligger en bit utanför Pargas.
Bröllopsfesten kommer att ske i Sildala, eller Bergvalla som det officiellt heter. Det ligger oxå en liiiten bit utanför Pargas..

Både kapellet och festlokalen är bokad!
så en liten bit på väg är man!!

Det får väl vara nog om denna start av bröllopsblogg!
Kommentera gärna! ^_^

Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0