Färgtema!

Nu kommer vi till ett av mina favoritämnen!
Nämligen färgtema!!!
Vi har valt:
Vitt/svart/rött

Tror att det kommer bli såå snyggt tillsammans..

Tänk er:
Vita borddukar...
Röda löpare...
Svarta dekorstenar...
Massor med ljus...

Personligen tror jag att det kommer bi super snyggt...

Har hittat snygga löpare från Ebay, röda sidenlöpare!
Kostade inte så farligt mycket heller.
Men har inte vågat skickat efter dom ännu.
Måste ju prata med Tha Man To be oxå.. ^_^

Klänningen är ju vit med ett svart sidenband och buketten kommer troligtvis vara en rund med alla olika nyanser av röda rosor, bunda med ett svart sidenband och sedan vita pärlor i.
Jag tror att det kommer se snyggt ut, och det är presic en sån bukett som jag vill ha...

Det finns hur mycket fina/unika bordsdekorationer som man kan ha.
bara att googla och fundera vad det är man är ute efter...

Nu ska jag ta o natta vårt lilla Troll här hemma.
Tidig väckning imorgon eftersom vi ska köra min mamma & lillsyrra till båten.
Dom åker hem imorgon.. :(

Puss & Hej!

Kommentarer
Postat av: Nina

Här finns annars en inhemsk sida med rätt billiga löpare :) http://www.bridezillas.fi/satiinikaitaliina-varivaihtoehtoa-p-2531.html

2010-12-29 @ 13:26:08
URL: http://maj2011.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0