Klänning och ringar...

Okej, om vi ska ta och börja med klänningen och ringarna.. ^_^
Brukar oftast vara en liten budget tjuv.. ;)

Bröllopet har kommit lite sådär efter om man säger så.
Men nu när lillsyrran varit här så har man hunnit gå igenom lite saker som rör bröllopet iaf!
Vi va och letade klänning före julen och jag hittade en som jag SKA ha!
Hade nog testa den en gång förut och älskade den, så nu vet jag att DEN klänningen ska jag ha.
I affären kostar den minst 650€, men jag hittade den på nätet från en seriös firma och den kostar där ungefär 320€.
Tyvärr lägger jag INTE ut en bild på klänningen eftersom jag vill att den ska vara "hemlig" fram tills den stora dagen.
Det är bara några få som vet hur den ser ut, men den kommer vara TOTALT hemlig för Ben...
Han får se den först när pappa kommer leda mig fram till Ben på vår bröllopsdag... 
Nätsidan: www.sukkakoti.fi


Men när jag sedan googlade runt på Ebay hittade jag samma klänning för typ 100€..
Är i valet och kvalet vartifrån man ska köpa den...
Billigare är det ju från Ebay, men vågar jag köpa den?
Tänk om jag inte får hem den?
Tänk om den inte alls är så som jag vill att den ska va???
Många frågor som snurrar i huvudet....

Men sedan över till ringarna!
Jag och Ben har kommit fram till att vi ska ha Titanringar.
Kommer troligtvis att köpa dem från www.justtitanium.com
Där har jag hittat huuuur fina ringar som helst, för huur lite pengar som helst..

Några exempel:


Den här ringen är jag hopplöst förälskad i! Tror den skulle passa riktigt bra tillsammans med min förlovningsring..





Den här är oxå grymt snygg!!!





Påminner lite om den ringen som jag först tänkte ta från Tillander...



Klassisk men elegant!!!



Så man är lite i valet o kvalet, men det kommer bli sååå bra... :D
Måste bara ta o se hur en 5-6 mm (tror det var så) bred ring ser ut tillsammans med min förlovningsring..

Men som ni märker det går framåt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0