Klänning till brudtärnorna

Jag har suttit i timtals och letat efter fina och relativt billiga klänningar till mina brudtärnor.
Jag hittade några på Ebay som är riktigt snygga, och vissa av dem till ett väldigt förmånligt pris...



Den här gillar jag skarpt!
Klassisk men ändå väldigt elegant och fin.. ^_^



Den här gillar jag oxå...
Svåra val man måste göra... =)



Åhh min favorit hittills!!!
Om jag minns rätt så var den inte så farligt dyr den heller...



Det här är ju som man ser långa klänningar.
Och jag är inte så säkert på om mina tärnor ska ha långa klänningar.
Men dom där är ju bara för snygga!!
Fast istället för rosa band ska det bara rött eller vitt...
Snyggt!! =)


Det är underligt hur svårt det kan vara att hitta nån klänning som man verkligen bara måste ha.
Men jag måste ju höra med mina brudtärnor och se vad dom tycker osv.
Vill ju inte att dom ska ha en klänning som de absolut hatar!
Så tror att det kommer bli en pratstund med dem inom en snart framtid.
Min lillsyrra har ju varit med och ebay:at lite, så hon vet vilka klänningar jag verkligen tycker om,
och hon har själv uttryckt sig! =)

Underligt hur svårt saker och ting kan vara ibland.. ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0