Ringar forts...

Idag va jag till Skanssi med min syster, mamma och Cassandra.
Tänkte för nyfikenhetens skull se vad alla smyckesbutiker hade för urval av Titanringar.
Kan tillägga att EN av de 3 stycken affärerna jag hittade där hade Titanringar.
Tyvärr var det inte sånna som jag hade tänkt att jag sulle ha,
och de va mycket dyrare där!!
En enkel titanring med en diamant kostade typ 200€ MINST!
Den som jag hittade på www.justtitanium.com kostade bara 60-70€!
Snacka om prisskillnad...

Nåja, tänkte bara slänga in ett lite inlägg om ringarna..

Bara leta vidare..
Tror dock att det blir att beställa från nätet.. ^_^

Kom dock fram till att en 6 mm tjock ring skulle passa perfekt tillsammans med min förlovningsring!

Nåja nog skrivet om det här!

Puss & Kram på er där ute i vinterkylan!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ringen jag kollade på idag var 1000+ men då va ju de vitguld.. O jag föll ju såklart som en fura för den, typiskt!



Vi e från soliga Vasa :)

2010-12-27 @ 17:31:17
URL: http://maj2011.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0