Håret??

Alltså att hitta den perfekta brudfrisyren är ungefär lika svårt som att veta vad tusan man ska ha på sig när man ska gå utanför dörren! ^_^
Har googlat o googlat, har en idé om hur jag vill ha mitt hår...

- Chokladbrunt
- Halvt uppsatt
- Lockigt
- Några fina bling bling hårnålar?

Lägger in några bilder som jag inspireras av.

Vad tycker ni?
Vilket är finast?



Det här va första bilden som jag blev störtkär i...
Älskar det mjuka fina lockarna...






Fin längd på håret, "enkelt" men ack så fiiint!







Kanske lite för uppsatt?? Vad vet jag?!







Lite dålig bild, men den här är oxå fin.....



Vilken tycker ni är finast?

Jag har verkligen fastnat för den första, tror att den skulle passa mig mycket mycket bra..
Chokladbrunt hår, lockigt och sen funderar jag att sätta in löshår så jag får mer längd på håret.. :P

Oj vad svårt det kan vara ibland... ^_^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0