IKEA! =)

Igår var jag till IKEA med Cassandra för att se vad jag kunde hitta som man kan ha användning för till bröllopet.
Tror faktiskt att det var den billigaste IKEA-trippen jag varit med om, 20€ gick hela kalaset på, och då köpte lite andra saker oxå, som inte har med bröllopet att göra..

Vad köpte jag då?



De här "ramarna" hade jag tänkt att man kunde ha till borsnumrena. :)
Kostade hela 1€...


Dom här GALEJ är nog de vanligaste som folk köper från IKEA till sitt bröllop.
Kostar ju typ INGET! =)
Själv hade jag tänkt att man ska pimpa dom lite med sidenband i vårt färgtem! ^_^
Snyggt, i mitt huvud!



Köpte 2 sånna här korgar, tänkta till att ha som WC-korg.
Kostade hela 1.95€ om ja minns rätt.
Tog den minsta modellen tror jag..
Självklart ska oxå dom här pimpas lite..
Med lite fina sidenband i våra färger..
Och självklart! Lappen med en fin text.. :P


Köpte hem ett provstycke av det här tyget oxå, heter så mycket som SARITA.
Meterpriset är 2.95€. Är lite inne på att ha sånt här tyg.
men måste ju självklart höra med min m2b och sen se hur det ser ut på en vit duk..


Sen köpte jag oxå hem en provbit av tyget DITTE..
Färgen på bilden gör sig inte bra nog, färgen på tyget ser ju liite annorlunda ut när man ser det in real life.
Kostade faktiskt bara 1.95€ per meter!
Och man behöver kanske inte så många meter när man ska ha löpare. Har ju inte så många bord..
Men en liten summa kostar det juh alltid..
Men även den här biten måste jag se hur den ser ut på en vit duk...




Man har ju alltid en idé om hur man vill att det ska se ut på borden..
Men måste ta och prata med Ben om det när han kommer hem.
Så han får se hur det ser ut..
Men är faktiskt mycket nöjd med mina inköp..
Och eftersom vi inte har så många gäster eller såå många bord så behövs det faktiskt inte så mycket..
Men som sagt, man får se hur det blir när min Älskade kommer hem...

Men stolt över mig själv är jag och mycket nöjd över mina inköp!

YEAH!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0