TOO DO!!

Herregud va mycket man kommer på som man MÅSTE göra innan bröllopet.
Vi har faktiskt ganska mycket gjort och fixat, men ändå har jag saker och ting som borde göras.

När Ben kommer hem på onsdag måste vi lämna in hindersprövningen..
Måste se till att fixa mitt pass, när jag inte vet hur lång tid det tar för att få det...
Måste ju åka till Helsingfors och skaffa mitt pass på Svenska Ambassaden..
Annars kan det bli lite krångligt att åka på bröllopsresa sen..

Funderar på om jag kanske borde åka till sverige och fixa passet, då får jag det snabbare..
Men jag får se lite...

Har vissa saker kvar på ATT GÖRA LISTAN!

- fixa bil åt mig & ben
- köpa resten av Bens outfit
- se till att besöka festlokalen och ta reda på alla detaljer
- hindersprövningen
- passet
- skicka ut inbjudningarna

nu står det still i mitt huvud.
Finns massor kvar att göra, men det där är säkert dom viktigaste sakerna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0