Check & Check!

Kan idag bocka av 2 grejer till från Att-göra-lista!

1. Beställa blommorna
2. Beställa tid hos frissan för håruppsättning och smink

Guud av skönt det känns att få bocka av grejer från lista!
Känsla att få göra den där "bocken" är sååååå härlig!

Blommorna då?
Min brudbukett kommer att bestå av:

Olika nyanser röda rosor (från ljusa till mörkaste mörkast)
Vita pärlor
Svart sidenband (som buketten är bunden med)

Beställde även 2 stycken corsage (eller va det nu heter).
Till Ben och till hans bestman.. :)

Sen beställde jag en lite "kastbukett".
Buketten som jag ska kasta sen.. :P
Kommer var en liten enkel bukett med typ 4-5 rosor...

2 HINKAR med röda och vita rosor!
BILLIGT fick jag dom oxå, 1 hink = 100 rosor = 45€
Så 90€ för 200 rosor!
Yeah!

Det var nog allt som jag beställde..
Räknar med MAX 200€m och då ligger jag på överkant..


Sen gick jag till frissan som ska göra mitt hår och smink.
Pratade om lite håruppsättningar och vad som skulle passa mig.
Hon va såå dukig och sa precis vad hon tycket och tänkte.
Men hon tyckte (även som jag) att den frisyr jag valt kommer passa perfekt till min klänning och ansiktsform!
Är såå glad!
Ska en vecka inna bröllopet och färga, klippa och testa frisyren och sminket.. =)
LÄNGTAR!!


Ska nog se till att få naglarna gjorda på samma ställe!
I like!


Skönt att ha så mycket bokat o fixat redan!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0