Hittat brudklänningen idag!!

Idag köpte jag min brudklänning!!!

Jag och lillsyrran va in till Åbo för att kika lite på brudklänningar.
Jag hade inte en aning om att jag skulle hitta "The One".
Men när jag väl testa den då va jag helt såld!
De som att höra änglasång när jag hade den på mig!!

Det va en sån modell som jag aldrig skulle ha kunna tänka mig att ha.
Men gud va snygg den va när jag väl hade den på mig!

Det blev en Eternity Bride, modell D2127/6!

Den va nedsatt från 600 euro till 300 euro.
Så jag betalade halva nu, 150€ och resten betalar jag sen i slutet av maj när jag går dit för mätning osv...

Slänger in en bild på den!!

I´m so happy!!!

Ett moment mindre.. ^_^




Den kommer självklart ändras lite så den passar "vårt" tema o våra färger...
Det kommer vara ett svart siden band under brösten och sen kommer det vara svart snörning där bak.. ^_^

Jag är kär!!!!
Känns så skönt att ha klänningen klar!
Och att den va så förmånlig som den var!
Kan inte vara mer än super nöjd!!!

<3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Nina

Verkligen en bra deal :)



Sv: Det är väldigt lätt att laga sin blogg personlig på blogspot, betydligt enklare än blogg.se! Har jag en "vardagsblogg" också som ligger på just blogg.se o där är det nog en hel del test och mixtrande med html-koder :/ På blogspot är det i princip bara att skrova i en ruta vad det ska stå och så är det fixat ;)

2010-12-28 @ 18:05:11
URL: http://maj2011.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0