"Objudna" gäster... :o/

Herregud!
Vad gör man åt "objudna" gäster?
Pratade men en kompis till Ben igår på msn och vi började skriva om bröllopet och så skrev han:
"Ja, jag tar väl med min flickvän"...

Tyst som en mus blev jag...
Hon är ju inte bjuden..
Det stod enbart HANS namn på inbjudan!
Vad gör man..??
Jag låtsades som om jag fick superbråttom att lägga Cassandra, så jag skulle slippa skriva nåt på den kommentaren...
Men vad gör man???
Kanske jag ska be Ben säga nåt?
Eller kanske man säger det sen när inbjudan har skickats ut och man ska svara på om man kommer eller ej...??
JAG VET INTE!!
Gud va svårt...

Men jag vet iaf, att jag vill egentligen inte ha henne till vårt bröllop, alltså HANS flickvän..
Jag känner henne inte och vet faktiskt inte vem det är...
Men sen är jag för snäll ibland och säger inget...

Vilka I-lands problem man har alltså....


Vad tycker ni???
Hur ska jag göra???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0